Nana Zainal
Profile details
3.0
2 reviews
9y 4m
Joined
3.0
2 reviews
9y 4m
Joined
Listings
@nana89ko doesn't have any listings yet
Follow @nana89ko to get updates when a listing is posted
Reviews
3.00


1st confirmed,2nd accept d offer,3rd ask u pay more money for cod,after add cash double confirmed,3rd request for money again..what kind of atttitude is that??very bad experience and not recommend..kalau u berani u cuba reveal.kan conversation kita..tengok siapa malu..jangan cakap i x boleh tambah rm5..ini bukan masalah rm5..lagipun u ingat saya suka hati boleh kasi bad comment to you???sebab kita dah deal and u sudah accept my offer..tapi belakang u pusing cerita..
Mintak murah harga pastu suruh Rm5 je tak boleh nak tambah Rm5.Lagi satu saya tak jual pun kat dia pastu nak bagi feedback bad tak beli ape² pastu tetiba bagu feedback bad. 😬😬😬 Sendiri yang x boleh tambah rm 5 pastu mahu murah banyak
Followers
43
Following
4
Member for
9y 4m
Not Responsive
