Siti Hassan
Not verified
Profile details
3.4
39 reviews
9y 4m
Joined
3.4
39 reviews
9y 4m
Joined
Listings
@cthassan doesn't have any listings yet
Follow @cthassan to get updates when a listing is posted
Reviews
3.36





I think you should have some courtesy to say no rather than being silence. No wonder so many negative reviews.

Great buyer to deal with! Buat reservation then make an payment on the day tht she promised. Pleasant transaction! Thank you!

MIA Buyer buat offer merata rata baju lepas tu tak bayar! Baju murah je pun.... Siap nak reserve bagai... Kalau beli kat Aeon ke Parkson ke Isetan ke boleh reserve reserve ke reger baju rm 55? Agak2 lah klu nak buat mcm ni pun kat Seller. Kami meniaga secara telus tulus dan halal. Kalau rasa tak nak beli jgn buat offer and jgn buang masa seller.
i mmg nk beli la sis tp dh x boleh reserve kenapa nk salahkan i pulak..sbb x boleh beli lps tu nk marah2 pulak apa la seller mcmni pun ada terdesak sgt ke nk jual baju tu smpai buruk2 kan customer mcmtu..sabar je la She is a crazy seller

MIA Buyer buat offer merata rata baju lepas tu nak bayar 4-5 hari kemudian or disappeared. Ada juga insan manusia macam ni. One day you will know when people do the same as what you do to us! Doa org teraniaya ni Allah kabulkan...
apa benda la u merepek ni sis...mana la i tau u bkn owner klu x buat apa nk suruh reserve sdp2 je ckp i x nak bayar bagai mulut tu jaga skit ye adab sbg seller pun kena jaga...seller yg baik x kan ckp mcm ni pd customer anyway u pun staff je bkn owner kan



Great buyer to deal with! Punctual! Pleasant transaction!

Great buyer to deal with! Punctual! Pleasant transaction! Speedy replies. Thank you!
welcome sis...nice to deal with u

Great buyer to deal with! Punctual! Pleasant transaction! Thank you!
welcome...nice seller item received in very good condition and fast delivery

Great buyer to deal with! Punctual! Pleasant transaction! Thank you! ๐๐ธ
tq so much sis...great seller to deal with very nice n polite person very fast delivery n item in very good condition

Jgn make offer minta details ckp nak bank in everything kalau tau ada hal watever ur reason. No wonder so many negative feedbacks. Update: sama la mcm feedback bwh ni kot. I tak paksa u beli. Tak paksa u byr pon. U sendiri minta bank details ckp nak byr "esok" kononnya. Pls la ya that make offer button is for serious buyer only. Rm30 je pon brg u nak. Tak kaya nye i kalau i nak cpt duit tu. This is all about commitment. Dont buy or offer ppl kalau tak boleh nak commit.
pls la sis klu u boleh sabar skit apa salahnya kan...i mmg nk beli tp u nk cpt sgt x phm masalah org lain ...whatever la sis i bkn nk cari psl dgn u sbb kan benda remeh mcm ni

Backout buyer Update : i xpernah pksa u utk beli, u sdri yg buat offer utk beli n siap mtk bank details, ckp nk bank in tp xde pun, bile i tny da buat payment ke blum u ckp nx week sbb u busy tp last2 u diam je xde buat payment ap pun, xpernah pun i pksa u utk pg buat payment cpt2, xpksa pun u beli brg i, tp kl u pndai pkr secara logik, u da buat offer n mtk bank details tp diam je xde bg feedback ap pun mksdnye u mmg back out buyer
ni sorg lg seller dh x jd nk beli terus nk label org backout buyer boleh ke nk paksa org beli brg kita e???? u yg bgtau dh x boleh reserved lg n that means u nk open jual pd org lain kan so still nk kata i backout buyer pula mcm2 jenis selller ada tp tak apa la i doakan rezeki u murah sis


Our deal went quiet smooth. It just that u need to be more patient and understand other people's life ya, stop pushing seller. No worries i'm not a scammer. Overall i'm glad that u like the item!

Great buyer to deal with! Pleasant transaction! Thank you! Shopping with me ๐๐๐
Ur welcome...nice to deal with u

Great buyer to deal with! Great buyer to deal with! Pleasant transaction! Punctual! Speedy replies
Thank u so much...nice to deal with u
Followers
164
Following
30
Member for
9y 4m
Not Responsive
