All Categories

Avatar

Siti Hassan

Not verified

Siti Hassan

Not verified

Profile details

3.4

39 reviews

9y 4m

Joined

3.4

39 reviews

9y 4m

Joined

Love Always

Listings

@cthassan doesn't have any listings yet

@cthassan doesn't have any listings yet

Follow @cthassan to get updates when a listing is posted

Reviews

3.36

(39 Reviews)
Avatar
sqishah โˆ™ review from seller โˆ™ 6 years ago

Easy to deal with & fast payment ๐Ÿ‘๐Ÿป

Avatar
prelovedandbundle30 โˆ™ review from seller โˆ™ 6 years ago

Thank you for purchasing dear โ˜บ

Avatar
fareham โˆ™ review from seller โˆ™ 6 years ago

trusted and recommended ๐Ÿ‘

Avatar
loveto.thrift โˆ™ review from seller โˆ™ 6 years ago

Trusted buyer and fast payment โ˜บ๏ธโ˜บ๏ธ๐Ÿ‘

Avatar
hemophilus.legionella โˆ™ review from seller โˆ™ 8 years ago

I think you should have some courtesy to say no rather than being silence. No wonder so many negative reviews.

Avatar
awinmoffatt โˆ™ review from seller โˆ™ 8 years ago

Great buyer to deal with! Buat reservation then make an payment on the day tht she promised. Pleasant transaction! Thank you!

Avatar
sagaciousschazara77 โˆ™ review from seller โˆ™ 8 years ago

MIA Buyer buat offer merata rata baju lepas tu tak bayar! Baju murah je pun.... Siap nak reserve bagai... Kalau beli kat Aeon ke Parkson ke Isetan ke boleh reserve reserve ke reger baju rm 55? Agak2 lah klu nak buat mcm ni pun kat Seller. Kami meniaga secara telus tulus dan halal. Kalau rasa tak nak beli jgn buat offer and jgn buang masa seller.

cthassan Clock Icon 6 years ago

i mmg nk beli la sis tp dh x boleh reserve kenapa nk salahkan i pulak..sbb x boleh beli lps tu nk marah2 pulak apa la seller mcmni pun ada terdesak sgt ke nk jual baju tu smpai buruk2 kan customer mcmtu..sabar je la She is a crazy seller

Avatar
sagaciousschazara77 โˆ™ review from seller โˆ™ 8 years ago

MIA Buyer buat offer merata rata baju lepas tu nak bayar 4-5 hari kemudian or disappeared. Ada juga insan manusia macam ni. One day you will know when people do the same as what you do to us! Doa org teraniaya ni Allah kabulkan...

cthassan Clock Icon 8 years ago

apa benda la u merepek ni sis...mana la i tau u bkn owner klu x buat apa nk suruh reserve sdp2 je ckp i x nak bayar bagai mulut tu jaga skit ye adab sbg seller pun kena jaga...seller yg baik x kan ckp mcm ni pd customer anyway u pun staff je bkn owner kan

Avatar
nurfitriyana014812 โˆ™ review from seller โˆ™ 8 years ago

Not a fussy buyer, good buyer, TQ sis. =)

Avatar
manesee โˆ™ review from seller โˆ™ 8 years ago

Speedy replies Thank you ! ๐Ÿ˜

Avatar
aliamr โˆ™ review from seller โˆ™ 8 years ago

Great buyer to deal with! Punctual! Pleasant transaction!

Avatar
laces_bow โˆ™ review from seller โˆ™ 8 years ago

Great buyer to deal with! Punctual! Pleasant transaction! Speedy replies. Thank you!

cthassan Clock Icon 8 years ago

welcome sis...nice to deal with u

Avatar
liana.castlefield โˆ™ review from seller โˆ™ 8 years ago

Great buyer to deal with! Punctual! Pleasant transaction! Thank you!

cthassan Clock Icon 8 years ago

welcome...nice seller item received in very good condition and fast delivery

Avatar
caaaaaaahhh โˆ™ review from seller โˆ™ 9 years ago

Great buyer to deal with! Punctual! Pleasant transaction! Thank you! ๐Ÿ˜Š๐ŸŒธ

cthassan Clock Icon 9 years ago

tq so much sis...great seller to deal with very nice n polite person very fast delivery n item in very good condition

Avatar
preloved2u.my โˆ™ review from seller โˆ™ 9 years ago

Jgn make offer minta details ckp nak bank in everything kalau tau ada hal watever ur reason. No wonder so many negative feedbacks. Update: sama la mcm feedback bwh ni kot. I tak paksa u beli. Tak paksa u byr pon. U sendiri minta bank details ckp nak byr "esok" kononnya. Pls la ya that make offer button is for serious buyer only. Rm30 je pon brg u nak. Tak kaya nye i kalau i nak cpt duit tu. This is all about commitment. Dont buy or offer ppl kalau tak boleh nak commit.

cthassan Clock Icon 9 years ago

pls la sis klu u boleh sabar skit apa salahnya kan...i mmg nk beli tp u nk cpt sgt x phm masalah org lain ...whatever la sis i bkn nk cari psl dgn u sbb kan benda remeh mcm ni

Avatar
farrahadenan โˆ™ review from seller โˆ™ 9 years ago

Backout buyer Update : i xpernah pksa u utk beli, u sdri yg buat offer utk beli n siap mtk bank details, ckp nk bank in tp xde pun, bile i tny da buat payment ke blum u ckp nx week sbb u busy tp last2 u diam je xde buat payment ap pun, xpernah pun i pksa u utk pg buat payment cpt2, xpksa pun u beli brg i, tp kl u pndai pkr secara logik, u da buat offer n mtk bank details tp diam je xde bg feedback ap pun mksdnye u mmg back out buyer

cthassan Clock Icon 9 years ago

ni sorg lg seller dh x jd nk beli terus nk label org backout buyer boleh ke nk paksa org beli brg kita e???? u yg bgtau dh x boleh reserved lg n that means u nk open jual pd org lain kan so still nk kata i backout buyer pula mcm2 jenis selller ada tp tak apa la i doakan rezeki u murah sis

Avatar
khaldeeja.co โˆ™ review from seller โˆ™ 9 years ago

Pleasant transaction! Thank you!

Avatar
sabrinafatin โˆ™ review from seller โˆ™ 9 years ago

Our deal went quiet smooth. It just that u need to be more patient and understand other people's life ya, stop pushing seller. No worries i'm not a scammer. Overall i'm glad that u like the item!

Avatar
dshop_jazlynquien โˆ™ review from seller โˆ™ 9 years ago

Great buyer to deal with! Pleasant transaction! Thank you! Shopping with me ๐Ÿ’ž๐Ÿ›๐Ÿ˜Š

cthassan Clock Icon 9 years ago

Ur welcome...nice to deal with u

Avatar
byrara00 โˆ™ review from seller โˆ™ 9 years ago

Great buyer to deal with! Great buyer to deal with! Pleasant transaction! Punctual! Speedy replies

cthassan Clock Icon 9 years ago

Thank u so much...nice to deal with u

Followers

164

Following

30

Member for

9y 4m

Not Responsive