weronia uma rossalinah
Profile details
4.2
11 reviews
10y 18d
Joined
4.2
11 reviews
10y 18d
Joined
Listings
@che_tie doesn't have any listings yet
Follow @che_tie to get updates when a listing is posted
Reviews
4.18

1

1

1

1

1


Above and beyond

Knows their stuff
Alhamdulillah senang berurusan..seller baik dan memahami..item jg sampai dlm keadaan selamat..tqq..ada rezeki tgk yg lain nanti.👍

🫡🥰🥰🤝🤝tq sis saya beli ga

condition beg puas ati hrga berbaloi tq seller
ysl
RM50
sama2 terimah kasih juga sudih beli dengan saya semoga dimurahkan lagi rezekimu amin2

smooth transaction, good responses from seller, stuff in really good condition. 10/10 recommended 💯
Hijabista
RM85
tq dear...beli baju dengan saya semoga dimurahkan lagi rezekimu amin🤲🏻🤲🏻🥰

sama2 dear🥰🥰🥰🤝🤝

tq so much... semoga ada rezeki kita berurusan lagi🤲🏻🤲🏻🤲🏻

earring lawa 💓 Urg nya cantik awet mudaaa nok 🥹 and baik
earing daimond
RM450
tq dear.. senang berurusan dengan mu... 🥰🥰 lain kali boleh berurusan lagi kita🥰🥰🥰🥰tq kongsi rezeki ya dear🤝🤝

Smooth and fast transaction. Seller is friendly and honest….. recommended seller….
louis vuttion vintage
RM250
salam,, tq dear... support biz kecil2 saya syukur jumpa org yg baik hati,,x cko banyak.. terus bayar.. semoga allah mengandahkan lagi rezeki sis seperti air dan kalau boleh mau berurusan lagi dengan sis🤝🤝🤲🏻🤲🏻

Item as described, responsive, penghantaran yg cepat. Seller sgt baik hati & sopan, barang dibalut rapi & sangat kemas. Highly recommended seller. Semoga dimurahkan rezeki 🤲🏻🤲🏻🤲🏻
chanel
RM80
tq dear...🥰🥰🥰🥰🥰 alhamdulillah senang berurusan dengannya.. respon cepat semoga kita berurusan lagi selepas ne🤝🤝🤝

maaf. Lepas offer. Nk berwasap bagai. Nk depo la..nk masa kita bagu. Akhirnya MIA.
ok akk silah kan la nak cakap apa.allah tu beri rezeki pada hambanya masing2 kalau rasa x percaya pada rezeki yg allah sudah aturkan terpulangla..nak buruk kan dan nak susahkan rezeki saya x apa...saya serah saja semua nya pada allah🤲🏻

hi sis maaf ye on review ni.sis da MAKE OFFER done RECERVE tapi tak juga PAYMENT...i betul2 tak suka yg jenis JOY2 buyer ni..I SERIUS dlm jual beli ye.sis Pon SALLER sis Pon BUYER KAN.da payment I akan delete review ni.tq!!
maaf selain saya anak saya juga pakai akaun saya ne.. maaf item apa ka yg sis maksutkan...
Followers
42
Following
36
Member for
10y 18d
Not Responsive
