@oreo.oreo
Profile details
4.7
37 reviews
8y 10m
Joined
4.7
37 reviews
8y 10m
Joined
Listings
@oreo.oreo doesn't have any listings yet
Follow @oreo.oreo to get updates when a listing is posted
Reviews
4.73



Good communication !😇 everything is going very well !;)




Great seller to deal with! Item delivered as described. Pleasant transaction!


Thank you 😊

規定要馬上三日入數感覺麻麻; 第二原本因不在香港說好寄貨時間,點知忘記寄; 第三寫錯順豐我個人電話,遲遲沒有收到短信,多收寄倉費用
1. 規定三日入數係希望盡快完成交易,但過咗三日我都吾會催人入數,除非已經一星期,我吾肯定對方仲有冇交易意向,先會問一下🤔 2. 我明白你在港時間短,亦想盡快寄出。但今日講今日寄真係有困難,已經諗住第二日寄件,寄件當天我要返工,諗住放工寄(因為返工時順豐仲未開門),冇預料到要加班吾走得,點知順豐已經收鋪,我在此再次向你道歉,對吾住。🙏🏻🙏🏻🙏🏻 或者下次比入數紙我嘅同時,可以順便比埋寄件資料我,咁就可以在你想寄嘅日期寄出😊 3. 順豐寫錯電話我宜家先知😨😓😓,真係吾好意思。🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻 你比個戶口號碼我,我將多收嘅寄倉費退還比你。🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻

Thank you🙏🏻🙏🏻🙏🏻

約過你啦你有野忙我又野忙,大家就下都唔得? 邊有三次唔好屈得就屈!做人一點良心都無俾相你睇仲以為我握你... 係邊個唔尊重邊個先..你自己問良心入院仲迫人三日內入數...仲過幾日給我負評...請問係邊個有問題唔岩先.. 甘真係有突發事情先同你改時間,小朋友上星期入院好幾日,我都影埋相俾你無握你有証有據,點知仲迫人一定要三日入數,你有無搞錯呀!係醫院呀仲要迫人,有無病呀!都講左遲下係咪都要等出院先入數!一D良心都無!小朋友病得嚴重先入院可大可小! 事問做人父母都十分擔心自己仔女病情,如果你自己仔女入院有人催你入數你會唔會嬲呀!?甘唔鬧都唔得啦!發錢寒發到甘入院仲迫人入數!真係離曬大譜! 未入院個時我確確實實要買,點知入院我都唔想仲迫我要一定入數,真係忍無好忍!決定唔要! 唔通呢D人我出院仲要入數俾你!?仲要叫我體諒你... 請其他買家注意呢個人,係甘不停迫人過數!
依度平等交易,交收時間你情我願,最開始約嘅時間無人逼你(當然之後都冇),係你黎唔到,先有咁多之後嘅麻煩。同時,請你認清事實,改三次時間嘅係你。請問你係咪更有責任,買返你落嘅order?第二次夾吾到時間要你郵寄就即刻交收到,講黎講去就係吾想比郵費先棄單。 一個星期過咗你冇入數,我都冇催促你。你話要照顧小朋友,但見到你今個星期不斷同人有交收,請問如何令人相信你真係一啲時間都冇?我相信入數用幾分鐘姐!有時間同其他人交收,但冇時間入數?點都講吾通啦!無語至極! 再者,邊個屈你? 第一次臨時有要事返大陸 第二次吾記得交收日係家長日黎吾到 第三次小朋友唔舒服入咗醫院 改咗三次交收時間,我亦就咗你三次,仁至義盡,拖咗一個半月,實在冇辦法之下先叫你郵寄,請問我仲可以點? 做人誠實、有責任心、有禮貌最重要。請不要含血噴人。 講良心,要就嘅,我都至少就咗三次! 講俾面,雖然入數有時限(試問你有見過邊個冇時限),但知你小朋友入咗醫院,過咗我都冇促你!我吾知仲可以點做! 發錢寒就唔係買咁平,仲要比優惠你。 唔好越講越離譜,比返D尊重人。請你自重。 我體諒你嘅同時,希望你都體諒下我。謝謝

Thank you 🙏🏻

Thank you☺️

Thank you🙏🏻🙏🏻🙏🏻😊

Thank you 😊

Thank you 😊

Thank you 🙏🏻

Thank you 🙏🏻

Thank you 😊
Followers
125
Following
29
Member for
8y 10m
Not Responsive
